Pervitin...
Rikejtemitrebakarel
Zdravím.
Cca 9mesíců užíváme s partou na párty pervitin.. Jen víkendy, nikdy ne v týdnu a Pouze nosem. Nikdy ne jinak..
zjistil jsem ze je na tom úplně perfektní sex..
Předem říkám ze vím ze když si nedáme a když se domluvíme ze nic teď shánět nebudeme tak nikdo nemá problém s tím ze to nemáme.. ale otázku bych měl.. je tohle závislost? Nechci používat frází ze to máme pod kontrolou.. ale nijak nás to v ničem neomezuje a opravdu si to dáváme jen když víme ze bude nějaký večírek nebo párty.. díky za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je specifický originál, takže, odpusťte, takto na dálku, my, ani nikdo jiný nepozná, a netroufne si posoudit, jestli jste Vy, nebo Vaši přátelé závislí.
Co je však jisté, že většína uživatelů drog, podobně, jako Vy, nezačala drogovou kariéru s tím, že se chtějí stát, nebo stanou závislými. 9 měsíců užívání je k vzniku závislosti na pervitinu vrchovatě dostačující. Mnoha lidem, kteří se vrhli do experimentování s drogami, byť se snažili užívání regulovat a kontrolovat, právě s úmyslem, aby se možné závislosti vyhnuli, se to nevydařilo, a stali se závislými daleko dříve.
Jeden z nejnešťastnějších a velmi rizikových postojů je, "mě se se to nemůže stát...", pak zpravidla platí neúprosné pravidlo o tom, že "pýcha předchází pád".
Naštěstí pro Vás, takový postoj nesdílíte, rizika (snad) nepodceňujete, a o své "pevnosti" a odolnosti pochybujete, jinak byste nepsal...
Další kapitolou je sex na drogách. Sex na pervitinu obrušuje city, ničí schopnost milovat. Když to zkrátím, tak po různě dlouhé době, se lidem, kteří pervitinovému "výkonovému" sexu propadli a odhodili nejrůznější zábrany, s hladem po realizaci nevšedních představ a praktik, stává, že je sex bez drog přestane zajímat a "dozrají" až do stadia, kdy nedokáží "eroticky fungovat" ani na drogách, ani bez nich. V zajetí "chladu", bez schopnosti navázat, sdílet a prožívat partnerský vztah, zůstávají sami, bez lásky, s útěchou v autoerotice.
Láska je mocná čarodějka, i tak mnoha lidem, kteří uvízli v drogové pasti, trvá různě dlouho, poté, co drogy přestali užívat, než se jejich intimní život revitalizuje a uzdraví.
Někomu se to nepodaří vůbec. Důležitou podporou k pohodě v erotickém životě, nositelem pozitivních změn a úzdravy, bývá dlouhodobý vztah, stojící na pilířích důvěry, upřímnosti, vzájemné podpory, sdílení, lásky a věrnosti. Možná Vám to může znít staromódně, ale je tomu tak.
Předpokládám, že nemáte v úmyslu se v tuto chvíli s drogami rozloučit. Zkuste je tedy omezit na minimum a vyhnout se jejich užívání v souvislosti se sexem. Na malér máte zaděláno už nyní, tak proč si ještě přikládat...
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html?warning=kill
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
Přeji Vám hodně štěstí,
buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.