Nový život
Megan
Dobrý den,
ráda bych se informovala na možnost léčby zavislosti na pervitinu zda by šlo ,tak na jedné z farem...mám 4 děti ( 15 a 6 let ; 21 a 10mes. )
Nikdo to o mě netuší, až na partnera a dodavatele..., ale mě to začalo komplikovat život jak po fin.str., tak vůbec existenčně...(beru z prestavkama 16 let)
Otec mých prcků je na \"dovolené\" ve Vinařicích na 21 měs.. Ráda bych tuhle dobu využila k tomu se dát už napořád do kupy ...
Předem děkuji za odpověď M.K.

Odpověděl: Jiří Tupý
Dobrý den Megan,
díky za důvěru. Chceme Vás podpořit v rozhodnutí začít s Vaší závislostí něco dělat. Šestnáct let je dlouhá doba a je možné, že léčba v terapeutické komunitě pro Vás skutečně bude tou nejvhodnější možností. Přesto bychom Vám však doporučili navštívit některou z adiktologických služeb v okolí (např. kontaktní centrum pro drogově závislé), abyste situaci s pracovníky více probrala. Pokud napíšete, kde bydlíte, můžeme Vám poslat odkazy na nejbližší taková zařízení - konzultace v nich jsou poskytována bezplatně a pokud budete chtít, tak také anonymně.
K Vašemu dotazu: Matky léčící se ze závislosti mohou mít své dítě (příp. děti) u sebe po celou dobu léčby v Terapeutické komunitě SANANIM v Karlově. S matkou můžou být v komunitě nejvýše dvě děti. Ve Vašem případě by tedy bylo třeba vymyslet, co s těmi dalšími dvěma dětmi, zejm. s tím šestiletým. Nemusíte však na toto a další vymýšlení zůstávat sama - možná by Vám pomohlo sejít se z odborníky např. ze zmíněného kontaktního centra. Rozumíme tomu, že je pervitin pro Vás nejspíše téma, se kterým se nechcete "chlubit" dalším lidem, nicméně věřte, že Vás pracovníci v těchto službách nebudou nijak hodnotit nebo dokonce soudit. Naopak se Vám budou snažit co nejvíce pomoci.
Zde naleznete více informací o zmíněné komunitě v Karlově:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/komu-je-lecba-urcena.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/prijem-klientek.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/zajisteni-pece-o-dite.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/areal-pro-matky-s-detmi.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/ceny-sluzeb.html
V případě dalších dotazů nevahéjte znovu se na nás obrátit.
Držíme Vám palce!
Jiří Tupý