Jak postupovat
neznama
Dobry den ,mam syna a bude mu letos v kvetnu 17let a predevcirem jsem u nej nasla marihuanu a vubec nevim jak to s nim resit abych SI ho proti sobe nepopudila ..prosim muzete mi nejak poradit jak bych mela v teto situaci postupovat ? Predem moc dekuji...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že se informujete, jak vhodně pokračovat v této situaci dál.
Doporučuji prostudovat základní obecné informace pro rodiče, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále by bylo rozumné obrátit se na nějaké zařízení pracující s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog a tam podrobněji probrat Vaši situaci. Poradit se co a jak dál, doplnit si informace, zvážit, jaká doma nastavit pravidla, co dělat, když nebudou dodržována atd. Jsou to vždy velmi individuální situace a universální recept aplikovatelný na všechny nemáme, vždy je rozumné vše probrat v osobním kontaktu.
Netuším, kde žijete. Zdali je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče, kontakt níže. Pokud jste odjinud, tak napište znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Těchto poradenských služeb pro rodinné příslušníky lze čerpat i bez toho aniž by byla dotyčná konzumující osoba ochotná odborných služeb sama využít. To znamená, že se můžete přijít poradit sama, bez syna a to nezávazně, bezplatně a lze i anonymně.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem, MK