Dotaz o drogových testech
Alea
Dobrý den,mohu se zeptat existuje drogový test z moči na kterém jde poznat thc po mesíci ještě?predem dekuji za odpoved :) manžel mi přinesl domu drogový test z moči a řekl že jde na něm poznat i po 6 mesicich jestli jsem.hulila.Je to možné nebo mi jen lže?dekuji moc

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
to není záležitostí jen tesovací metody, ale také záležitostí toho, jak náruživý kuřák marihuany jste.
Pokud jste pravidelný, každodenní, chronický uživatel konopí, pak je pravděpodobné, že půjde nalézt metabolity kanabinoidů v moči po poměrně dlouhou dobu, ale i tak to není 6 měsíců.
Existuje jediná možnost, jak se podívat tak daleko do minulosti a to je odběr vlasů či ochlupení. Podle jejich délky je pak možnost se podívat do minulosti i v řádu např. let.
Každopádně nevím, jestli je testování partnerů úplně vhodným nástrojem v partnerském/manželském soužití, ale to je spíše Vaše věc...
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec