Jak dlouho vydrží thc v krvi
Michal
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat. Za 10 dni mám jít na odběry krve kvůli marihuaně a zajímalo by mě jak mohou být vysoké výsledky. Když jsem hulil skoro každý den měsíc v kuse .. a jestli bude mít nějaký vliv to ze těchto 10 dni to už kouřit nebudu .A mohu nějak thc v krvi ovlivnit? Ještě mám otázku ale nejsem si jist jestli se mužů zeptat tady a nebo se obrátit na jiné stránky . Ale zajímalo by mě jaké budou v krvi hledat látky aktivní nebo neaktivní .. jedna se o vracení řidičského průkazu .. děkuji za odpověď .. přeji hezký den.

Odpověděl: Amrit Sen
Michale zdravím.
Právě jsem odpověděl na Váš předchozí, naprosto totožný dotaz. Přikládám tedy jeho kopii:
Michale, zdravím Vás, vážím si vaší důvěry.
Jestli Vám odebrali řidičský průkaz, kvůli užívání THC, a vy kouříte měsíc non stop marihuanu, pak Vám řidičský průkaz do rukou nepatří. Odbourávání THC z organismu nijak jinak neovlivníte, ani neurychlíte, než že ho nebudete užívat.
Ptáte se, kromě jiného, na metabolity. Ano, i ty, pokud je test detekuje, budou stačit k tomu, aby Vám řidičský průkaz nebyl vrácen.
Připojuji přehled o detekovatelnosti THC:
Přítomnost THC, obsaženého v marihuaně a dalších kanabinoidových drogách, se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Doporučuji podívat se na velmi užitečný web Končím s hulením:
http://www.koncimshulenim.cz/
kde se najdete řadu zajímavých informací, kromě jiného o snižování rizik při užívání THC, včetně self testu, také o možnosti on-line léčby a kontaky na služby a zařízení, které poskytují další formy léčby, při problémech s užíváním THC, respektive závislosti na marihuaně.
Buďte na sebe, ale i k účastníkům silničního provozu, ohleduplný a opatrný,
přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.