rada
pepa
mam mladou pritelkyni kdysi prosla zivotnim traumatem a spojila se s nejhorsi drogou to jest pervitin ,tvrdi ze je cita ze nebere ,jak to zjistim a nestratim tak jeji duveru je to moc dulezite pokud strati výru ve me podrazím jí a to bude bolet me ale nejvýce práve ji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
záleží na tom, jestli jste přítelkni znal, už když brala drogy, jak dlouho a dobře jí vlastně znáte. Obecně pervitin poznáte podle toho, že se člověk výrazně změní ve svém chování. Dost často je velmi kativní a nespí a pak zase naopak prospí celý den.  Je hovorný a plný energie a pak naopak podrážděný a neschopný cokoliv dotáhnout do konce. Hlavně se chová výrazně jinak než dříve.
Žít ve vztahu, kde drogy jsou, bych určitě nedoporučovala. Pokud se ale jedná o dívku, která už s nimi skončila, nebo to alespoň tvrdí, a Vy o ni stojíte, pak je asi lepší vycházet z toho , že jí věříte, dokud se neukáže opak.