znovu otazka
weedladik
Dobrý den už jsem se vás jednou ptal na dotaz prehuleni ale teď mám nové poznatky na které bych se chtěl zeptat. Už mám asi 48 rozmazané vidění takový divný stav špatnou krátkodobou paměť ale žádná euforie nebo tak něco a chci se zeptat jestli by k tomu nemohl také přispět řidší vzduch jsem totiž na horách v Jizerkách a ten stav se nezlepšuje kouřil jsem asi skunk ale pořád to trvá myslíte že az v pátek přijedeme domu bude to lepší?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
opravdu by bylo velmi troufalé a nejspíš i neprofesionální váš stav takhle na dálku posuzovat. Na druhou stranu nejspíš vaše problémy s pobytem na horách nesouvisí - přeci jenom Jizerské hory nejsou až tak vysoké.
Rozmazané vidění může být následek nedostatečné vlhkosti. Zkoušel jste oko zvlhčit? Pokud jde o problémy s krátkodobou pamětí, bylo by potřeba potkat se s odborníkem a celou věc důkladně posoudit. V situaci, kdy se necítíte po užití již několik desítek hodin dobře, navíc jste špatně spal, velmi pravděpodobně jste unavený a nejspíš máte trochu strach z toho, co se děje, se mohou zdát problémy s krátkodobou pamětí celkem pochopitelné.
Nelze vyloučit, že se vše do pátku srovná. Věřím, že by se vám ulevilo. Ale za naši poradnu vám musím opět doporučit návštěvu odborníka - praktika, psychiatra, nebo alespoň očního lékaře. Pokud nezvyklý stav přetrvává i po 48 hodinách od užití, je možné, že jde o něco vážnějšího, co není dobré zanedbat. Máte nějaký plán, co budete dělat v případě, že se stav do pátku nezlepší?
Budu ráda, když napíšete, jak se věc vyvíjí.
Držím palce a přeju trochu kuráže pro případ, že se to samo nesrovná. Určitě to nenechte být.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.