Pomohu si sam?
Tragikomicke traumata
Jak se mohu setkat s terénním pracovníkem, center pro řešení drogové problematiky v Karlovarském kraji? Rád bych si vybral z možných pracovníků a také bych se rád sešel mimo areál protidrogového centra, bylo by to možné?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že můžete cítit bezmocnost a bezvýchodnost, ale jsem přesvědčena, že vždy lze nalézt nějaké řešení. Proto je fajn, že máte chuť se sejít s terénními pracovníky.
Jak přesně to chodí ve Vašem kraji bohužel netuším - (naše organizace má své Terénní programy v Praze). Nicméně zavolejte si na níže uvedená telefonní čísla a informujte se kdy a v jakých lokalitách se pracovníci u Vás nachází. Další informace naleznete v přiloženém odkaze.
Terén Karlovy Vary - telefon na terénní pracovníky: 604 420 646
Richard Vodička tel.: 773 140 022
Více zde: http://www.svetlokadanzs.cz/sluzby/k-centrum-karlovy-vary/terenni-program/
Tak se držte, přeji dostatek sil!
MK