syn kouří marihuanu
Lucie
prosím o radu ,koho navštívita požádat o radu.Syn skoro 17let kouří marihuanu.Už to ani před námi netají.Jsem z toho neštastná.Mám o něj strach .Co šel na učiliště se změnil. Chytá se špatných kamarádů a je průšvihář.
Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jak sama tušíte, nejvíce se toho podaří vyřešit, když zajdete někam osobně. V každém větším městě existuje zařízení, které pomáhá nejen uživatelům ale i jejich rodinám.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně.
Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)