prehuleni marihuany
weedladik
Dobrý den včera jsem si zahulil kamarádovi trávu asi nejspíš skunk a mám problem, uběhlo asi 20 hodin a já mám furt stavy rozmazaného vidění a jakoby jiného vnímani reality kdy to vyprchá prosím už se cítím špatně z toho ani spát nemůžu nehulil moc často tohle je asi moje po 3.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jsem ráda, že píšete. To, co popisujete, rozhodně nevypadá na běžný průběh intoxikace. Většinou se stav po hulení do 24 hodin srovná, samozřejmě ale záleží na tom kolik a co vlastně jste hulil, v jakém stavu jste byl, jestli nemáte sklony k úzkostem či jiným psychickým problémům atd.
Vždy je dobré pokusit se zachovat klid. Pokud šlo o silnou trávu - psal jste o skunku - pak můžete zkusit ještě chvíli počkat. Nicméně pokud se stav do 48 hodin nevrátí do normálku, tzn. během dneška, pak se obraťte na lékaře. Budete muset s pravdou ven - ale nejspíš se vám v tu chvíli velmi uleví, možná by pak stačila nějaká jednorázová medikace na zklidnění a vy byste měl do budoucna velké poučení v tom, že byste se měl podobným experimentům vyhnout!
Další možností, kam se obrátit, je pohotovost. A nebo pak psychiatr (ideálně odborník z oboru psychiatrie a adiktologie), který se na podobné obtíže specializuje a nebude vás soudit. U takových odborníků může nastat potíž s termínem objednání, nemluvě o tom, že nevím, jestli máte někoho takového dobře dostupného. Pokud se necítíte ani tak dobře, abyste se za někým vypravil, zavolejte někomu blízkému, kdo by vám s vyjednáním lékaře pomohl, případně vás i doprovodil.
Kdybyste potřeboval kontakt na odborníka v okolí, napište, jaká větší města jsou vám dobře dostupná. Poslala bych vám telefonní čísla.
S pozdravem a přáním, ať se to vše brzo uklidní,
Gabriela Minařík.