drogy
bibinka
Dobry den,moje 19leta dcera před měsícem odešla z domova za svým přítelem a já jsem teď zjistila že je na pervitinu,přestala se mnou úplně komunikovat a já vůbec nevím co mám dělat. Jak ji můžu pomoci když o to nestojí?Děkuji za jakoukoliv radu.Lucka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v momentě, kdy o to dospělé dítě nestojí a zároveň na Vás není nijak závislé, je hodně těžké mu do života zasahovat. Většinou se ale v každé situaci najde nějaký způsob, jak pomoci, ovlivnit, co se děje. Není na to žádná obecná rada, je potřeba pečlivě a dopodrobna probrat konkrétní situaci a najít, co by se dalo dělat. Na to je nejlepší osobní kontakt, např. v některém z center, která pomáhají rodinám uživatelů.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)