jak nechat perniku
nikyy255
Dobry den,sem od 19ti zavisla na pervitinu beru v.n.žilně je mi 25 a dokazala sem abstinovat 2x poprve sem to zvladla sama nebrala sem rok a pul pak sem jela pul roku v kuse kazdy den chodila sem s varicem a nasi me nakonec odvezli na detox na 14 a tam si nasla chlapa a otehotnela byla 3 roky cista ale ted uz zas pul roku beru ne pravidelne ale sezralo me to tak ze se ze sem ztratila hrdost mam rodinu chlapa ktery se me ted z toho snazi dostat a s nim mam skoro 3ročního syna dneska sem propadla zas 4 dny sem byla cista a dneska sem se tak nafetovala sem zavisla na najezdu a jehle nijak jinak bych si to ani nedala chci s tym prestat ald nemam vuli, s druhem to dost dlouho neklapalo do toho dluhy exekuce a ted sem uplne v haji na leceni jit nemuzu,vzali by mi maleho tak se nekdy dostanu k adiktolozce jenze muj mi rekl jak si jeste dam tak na me zavola socialku a policii a dojdu o vse uz sem prisla o hrdost za piko dam vse zas sem sjetaa muj ma dojit kazdou chvili zpet mam strach o sebe a sve dite piko mam (zadara) jako ne vzdy co mam delat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikky, zdravím Vás.
Není nikde psáno, že pokud půjdete na léčení, vezmou Vám malého. Léčit se klidně můžete a v podstatě se můžete léčit a mít své dítě u sebe. Naše terapeutická komunita Karlov má specializovaný program pro matky/uživatelky, kde po celou dobu pobytu může být dítě společně s matkou.
Zde informace: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
Pokud se léčit nebudete a problém s drogami se Vám nepodaří vyřešit a ukočírovat, tak pak je obava na místě. Pak doopravdy můžete mít problém s OSPODem (Orgán sociálně-právní ochrany dětí).
Bylo by na místě celou Vaši situaci řešit, nejen přes webovou poradnu, ale s odborným zařízením v osobním kontaktu.
Nikky, kde žijete? Napište, odkud jste, pokusíme se Vám doporučit vhodné zařízení, kam byste se mohla obrátit a nezávazně se poradila co a jak dál, jaké další vhodné kroky zvolit. Abstinovat jste v minulosti dokázala, můžete se o to zase pokusit. Dnes už to není jen o Vás, máte dítě, za které nesete odpovědnost. Bylo by fajn dát vše do pořádku.
Ozvěte se!
Markéta