alkohol
Šejba
Vážená paní Kordová,
děkuji za odpoveď. Jsem z Karlových Varů.
Tady protialkoholní léčbu vedla paní Fýbortová.(možná to jméno bylo trochu jiné). Byla jsem před rokem u ní a řekla mi, že končí.
Vzhladem k mému zaměstnání nechci se léčit ve Varech.
Proto jsem si vybrala Cheb. Tam jsem neznámá.Manžel už nade mnou zlomil hůl, že prý jen slibuji a vydržím to 14dní a pak se opět opiji a zase dám pokoj a tak to jde dokola.
Momentálně marodím po zlomené noze, tak jsem měla větší šanci se opít.
Jsem sportovně aktivní, mám chatu a zahradu, čtu a přesto se opiji nadoraz.
Děkuji za pomoc. Zdraví Vás Ivana V.

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivano, opět Vás zdravím.
Děkuji za Vaše díky, zpětná vazba nás vždy mile potěší. Jsem ráda, že jste se ještě ozvala a Vaše chuť něco změnit, stále trvá.
Nemohu, bohužel v Chebu nic vyhledat.
U Vás ve Varech jsem nalezla Vámi zmíněnou paní doktorku. Zkoušela jsem telefonicky zjistit, zda ambulance stále běží, ale nepodařilo se mi dovolat, tak netuším, jak to v současné době je.
AT ambulance
Myslbekova 4
Karlovy Vary
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 353230880
Martina Frýbertová
Dále:
Anonymní alkoholici/narkomani
Místo setkání: Myslbekova 4 , Karlovy Vary
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 601552543, 776848571
Čas setkání: úterý 18:00 h
Jarka, Milan
Anonymní alkoholici/narkomani
Místo setkání: Klášter premonstrátů Teplá č. p. 1, Teplá, Klášter
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 720445904
Čas setkání: pondělí 18:30 h
František
Můžete se sama podívat do databáze specializovaných pracovišť, možná byste se rozhodla i pro jiné město, netuším, jak moc se Vám chce někam dojíždět a jak by to pro Vás bylo nebo nebylo komplikované: http://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=&st=&r=5&d=&c=37#result - zadat kraj, okres, město a druh služby (v tomto případě AT ambulance, Psychiatrická léčba nebo Adiktologická ambulance).
Dále zde seznam psychiatrů a psychologů ve Vašem regionu. Netuším, ale, do jaké míry mají tito odborníci přehled z oblasti závislostí, ne každý se tomu věnuje a rozumí tomu. Také nevím, jak jsou propojeni se zdravotními pojišťovnami nebo zda se jedná o přímou platbu.
https://najisto.centrum.cz/zdravi/lekari-a-lekarske-ordinace/psychologie-a-psychiatrie/region/karlovarsky/cheb/
Zkuste se na to podívat, prohledat nabídku služeb i v jiných městech, kam by pro Vás nebylo komplikované dojíždět.
Mějte se zatím fajn, kdyby něco, pište.
MK