Testy na THC
Panpop
obrý den chtěl bych se zeptat jak dlouho se udrží THC ve slinach a v moči když si dám tak 1 jointa týdně (0,5g silnější odrůda). Myslíte že by se to po dvou dnech objevilo na testech?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Co se týče doby prokazatelnosti z tělních tekutin, tak právě v moči se THC (účinná látka marihuany) drží nejdéle.
Zde přibližné doby záchytů:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech drogu užil...
Uvedené údaje výše berte prosím jako údaje orientační, může to být velmi individuální. Pokud chcete mít jistotu, že jste v pořádku, můžete si na své náklady obstarat orientační test (v lékárnách a na netu jsou běžně k dostání) a sám se otestovat. Použití testu je velmi snadné a vše je podrobně popsáno v příbalovém letáku.
Stačí to takto?
MK