léčba
Dáda
Dobrý den,
chci se zeptat jak postupovat v případě léčby drogově závislého 19ti letého kuka, ktrý sám naznal že se chce léčit. Je závislí na pervitinu a marihuaně. Nevystudoval, okrádá rodinu a blízké v zaměstnání vydrží chvilku.
Musí postupovat přes obvodního lékaře,nebo kam by se mě nahlásit.
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Prozatím můžete prostudovat základní informace pro blízké osoby zde v odkaze: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále bych doporučila vyhledat odborné zařízení pracující s uživateli drog (poskytují i bezplatné služby rodinným příslušníkům, partnerům a dalším blízkým osobám závislých osob) a tam v osobním kontaktu vše více a podrobněji zkonzultovat. Nejenom, že si můžete tímto způsobem doplnit informace, ale také se poradit jak komunikovat, motivovat, informovat se o možnostech léčby, také jak ji zařídit...
U Vás se můžete obrátit například sem:
Kontaktní centrum Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Tel:543 249 343, 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
Email: kcentrum.br@podaneruce.cz
Najdi na mapě.
Vedoucí:Bc. Zuzana Krátká, DiS. Email: kratka@podaneruce.cz, tel:  608 371 262
Provozní doba: 9:00 - 17:00 (pracovní dny)
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Tak držíme palce!
S pozdravem, MK