Oxycontin
Anonym
Dobr den, můj přítel je závislý na oxicontinu už třetím rokem
,ambulantní léčbu si bohužel nemůže dovolit , nepracuje není toho fyzicky schopen, Ale hlídá našeho syna jelikož pracuji Ja.uz nevím Kodym kam za prášky utracime šílené peníze a přítel tvrdí,že to zvládne sám , Ale nezvládne ,psychiatr už
Mu předepsal spoustu léku co by měli pomoci , ale bohužel nic , adiktolog v Berouně odkud jsme mu řekl ať při chuti nám léky zvyká žvýkačku a v Praze mu řekli , ze subutex napsat nemůžou a hotovo a můj přítel se pomalu zabijí a ja nevím co s tím ,,,prosím o radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Zřejmě nedopatřením jste zadala totožný dotaz 2x - pro jistotu odpověd kopíruji i sem:
Bohužel, takto na dálku neumím situaci partnera vyhodnotit. Také netuším, kde konkrétně jste se ptali. Bylo by rozumné se obrátit na lékaře, specializovaného na problematiku závislostí osobně.
Databáze zařízení zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci, zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě AT ambulance nebo Substituční léčba).
Nebo přímo na naše zařízení poskytující také substituční léčbu a informovat se:  http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Více Vám v tuto chvíli, bohužel, poradit neumím.
Držím palce, abyste brzy našli vhodnou pomoc.
S pozdravem, MK