pervitin
xxx
Dobry den,trapi me ze vim ze pritel bere pervitin a ja to nemuzu zmenit.neni to na psani je to na aktualni reseni nekde v poradne ale nevim kde v trinci Nebo pobliz jit pro pomoc vsude kde jsem byla se me zeptali kde je teda ten pritel.on se mnou nikde nepujde vsechno popre ja se chci ale naucit jak s nim mam jednat jak resit situace jak v nem vyvolat pocit ze to bude dobre ze to zvladnem a jak ho umet povzbudit a nepanikarit kdyz se mi chce ho zase podezdrivat.jak se ja sama v tom mam vyznat???okoli uz mi tvrdi ze jedine ja nevidim ze Toto uz se nezmeni a ze jedina pomoc je odejit...mame ale syna uz 7 leteho.neni prece mozne ze by se nad Tim svinstvem nedalo vyhrat.a prosim kdo plati pripadnou lecbu?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
máte pravdu, že toto po internetu nevyřešíme. Určitě máte nárok, jít se poradit i sama, nenechte se odbýt, není nutné, aby byl přítel s Vámi. Nevím, kam všude už jste obracela o pomoc, proto přeposílám odkaz na Mapu pomoci http://drogy-info.cz/mapa-pomoci , kde po zadání kraje a města najdete všechny možné organizace i s informací, pro koho jsou určeny. Zkuste tedy ty, kde jste ještě nebyla, objednejte se předem, snad bude Vaše zkušenost lepší.
S placením léčby je to různé, léčbu v psychiatrické léčebně hradí zdravotní pojištění, na komunitu se nepatrně přispívá. to je teď ale předčasné a v případě potřeby by Vám právě pracovník centra řekl všechny informace.