pokračování
ovesna
Dobrý den,
je mi 26 let od předloňského podzimu az do loňského května jsem byla původně člověk co bere pervitin, později jeho dealer a nakonec i vařič. Posledmich 8 měsíců nekkasa denní dávka pod 1,5g. Toho jsem se, i jehel, vzdala a posléze díky bipolarni efektivní poruše v depresi pokusila o sebevraždu. Po jejím nezdaru jsem kontaktovala mého psychiatra a čekala na nástup do psychiatrické nemocnice. Mezitímjš opět začala užívat piko a mastupovala s 2g na psychiatrii
čehož si mikdo nevšiml. Užila.jsem 4x v době hospitalizace a po popustemi užívám stále. Chodím do prace, vyrizuji si být a přijde mi že piko je denním chlebem a součástí meho zivota. Co mám dělat v této situaci?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zdali jsem Váš dotaz správně pochopila, léčila jste se s psychickými problémy na psychiatrii, nicméně, drogy užíváte dál. Bylo by na místě zkontaktovat nějakou odbornou službu specializující se na závislosti, o Vašich konzumacích hovořit, snažit se udělat nějaký plán, který by Vám k abstinenci pomohl.
Netuším, kde žijete. Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na některé z našich ambulantních zařízení - kontakty + další informace, viz odkazy:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
V případě, že žijete někde jinde, napište prosím znovu a upřesněte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat ve Vaší lokalitě.
Mějte se zatím hezky, MK