Tramal
Pxxxxxxx
Dobrý den jaký je nejlepší způsob vysazení tramalu? Jsem člověk který je po operaci morbus crohn a užívám tramal už řadu let. Abych pravdu řekl tak beru momentálně dost vysokou dávku a tj. asi 375 kapek denně!!! Prosím o pomoc a předem děkuji xxxxxx Patrik

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
to závisí na dalších okolonostech. Ideální by bylo, abyste kontaktoval některou z adiktologických služeb ve Vašem okolí, kde byste si nastavil spolupráci a kde by Vám zároveň po klinickém zhodnocení nastínili jednotlivé možnosti vysazování, resp. léčby, protože možností je více a rozhodnout se jakou modalitu vybrat je možné v podstatě jen při osobním kontaktu...
Bohužel nepíšete odkud jste, ale pokud byste nám poslal své PSČ, tak Vám rádi nalezneme kontakty na vhodné služby, kde by Vám mohli pomoci.
Stačí to takto? Pokud budete chtít, napiště znovu.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec