Bylo to vedle?
Narkonautka
Davala sem si do zily a kdys sem byla tak v pulce tak se mi buchna ucpala tak si ji teda vytahla.na zile se mi behem par minut udelala tvrda boule a na vrcholu te boule takovej bilej flek jakoby popalenina od koprivi.nedala sem si to ale vedle protoze mne to nestipalo a neco sem i citila (myslim ucinek drogy)newite co to muze byt?a nebo mydlite si ze je mozne ze si to dala vedle a uz to ani necitim myslim stipani -paleni.dik

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Velice těžko se zodpovědně hodnotí zdravotní potíže přes internet. Co dělá ruka ted? Nejlepší, aby ruku viděl někdo znalý...
Chápu, že k lékaři se Vám s ohledem na skutečnost, že se Vám to stalo při aplikaci drogy, asi nechce. Můžete si zajít do Kontaktního centra pro uživatele drog, poskytují bezplatné a nezávazné služby, včetně základního zdravotního ošetření.
Netuším, odkud jste. Pokud jste z Prahy, můžete si zajít do našeho Káčka. Kontakt níže.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon:    283 872 186, 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zdali jste odjinud, napište odkud, pošleme Vám kontakt na zařízení u Vás.
Pokud jste každodenní uživatelka, doporučuji si nedávat do stejné končetiny, než se ruka dá do pořádku!
Také doporučuji pročíst manuál bezpečné aplikace, zde: http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/140/manual-bezpecne-aplikace.html
Mějte se zatím fajn, MK