Pervitin
Gjkf
Dobry den,
Brala jsem pervitin tri roky tim jsem ztratila sve deti a rodinu deti ma muj byvaly ktery mi nedovoli zadny kontakt s nimi oni sami me nechteji protoze jim nalhava same hlouposti. Pritom se snazim ho kontaktovat. Je mozne ze mi soud muze zakazat kontakt s nimi kdyz u soudu reknou ze me nechteji videt? Jsem cista pul roku dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
tak jednoduché by to rozhodně být nemělo, zakázat Vám kontakt s vlastními děti. nicméně by bylo určitě dobré, kdyby se soud mohl opřít např. ohledně Vaší abstinenece i o něco jiného než jen Vaše slovo, Např. kdybyste byla v kontaktu s nějakým odborným zařízením, které by se pak mohlo kladně vyjádřit, pomoci Vám v celém řízení. Myslím, že by Vám to mohlo skutečně pomoci i psychicky, protože soud o děti bude určitě hodně náročný.
Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, dejte vědět nejbližší město, zkusím Vám nějaký kontakt poslat.
Přeji hodně štěstí!