můj problém
inkognito
Dobré \"odpoledne\"
Dejme tomu že by mohla existovat osoba která užívala pervitin do takové míry, že by měla následně nějakým způsobem poškozený mozek. A požila by marihuanu?
(to poškození se týká asi receptorů na které působí pervitin)

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
nejsem si jistý, ale jaksi ve Vašem dotazu postrádám otázku, na kterou byste se chtěl zeptat.
Zajisté jedinci s poškozenými psychickými funkcemi s pervitinovou kariérou jsou a řekl bych, že jich je více jak polovina. Nevím, co přesně myslíte poškozením receptorů, jestli neurotoxicitu či něco jiného, nicméně pervitin může poškodit (a poškozuje) i vyšší mozkové funkce a může docházet k různým poškozením kognitivních funkcí, může způsobovat psychotické ataky, popř. může spouštět i další psychická onemocnění, která byla prozatím v latentním stádiu.
Stačí to takto? Pokud byste potřeboval, tak neváhejte napsat znovu.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec