MDMA
buldyno
Zdravím, chcel by som sa spýtať pred 4 dnami asi o 2 ráno som si dal polku tabletky mdma, nebola to moja prvá skúsenosť ale asi posledná,mal som strašne zlé stavy bol som nepokojní a nepáčilo sa mi to,tú istú tabletku malo viac ludí a boli v pohode, ja som od tej doby strašne nepokojní, som stále taký dezorientovaný, musím uznať že ako som sa zobudil ešte v ten den to bolo oveľa horšie, ale stále sa cítim byť taký iní, nekombinoval som to s ničím ani s alkoholom, mám z toho strach, že mi to nejak udrelo moc do hlavy a ostanem takýto stále...dakujem za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že jste prodělal tzv. bad trip, tedy hodně nepříjemně prožitou intoxikaci, která se může po halucinogenech snadno přihodit. Není přitom výjimkou, že stejná tabletka dvaceti lidem "sedne" a jeden s ní prožije hrůzy. Bohužel se také často stává, že potíže nějakou dobu přetrvávají. Na druhou stranu, je to jasné varování, že už pro Vás halucinogeny nejsou bezpečné, Váš mozek je nezvládá bez potíží. Tyto zážitky mají totiž tendenci se opakovat. Pokud se nyní vyvarujete všech drog a pokud možno i alkoholu (nebo alespoň jeho zvýšenému množství) a zkusíte si nastavit odpočinkový režim (myslím psychicky), mělo by se vše brzy, v řádu několika týdnů, vrátit do normálu Může se Vám pak ještě stát, že když si na událost vzpomenete, potíže se na chvíli jakoby vrátí, ale to už je spíš strach a úzkost z jejich opakování.
Pokud by se stav nezlepšoval, bylo by dobré konzultovat to s psychiatrem.