alkohol nitrožilně-děkuji
Alča
Ano, svůj zmíněný dotaz jsem mysela vážně. K lékaři jsem si zašla a už jsem v průběhu léčby...naštěstí jsem z toho vyvázla a už neplánuji podobnou věc udělat. S dotyčnými lidmi se už nescházím. Chtěla jsem vám poděkovat za pomoc. Jsem jen zoufalá z odmítnutí svxch vrstevníků a je mi 15 let. Jen mám teď jiný problém. Můj děda je vážně nemocný a nechce si nechat pomoct. Neustále odmítá pobyt a léčbu v nemocnici a k doktorům ani nepáchne. Bojím se o něj. Možná má nějaký skrytý důvod, proč to dělá. Chtěla bych se zeptat, co jako jeho vnučka můžu dělat. Děkuji.
Alča

Odpověděl: Amrit Sen
Alčo, zdravím Vás.
Vašeho poděkování si velmi vážíme. Nepíšete nic o tom, jestli jste se nechala inspirovat, a podnikla některý z doporučených kroků.
Chápu Vaši starost o dědečka.  Naší zkušeností je, že ten, kdo nedokáže pomoci sobě, nedokáže zpravidla pomoci ani někomu jinému.
Jako vnučka uděláte pro dědečka nejvíce, když se dáte do kupy.
Určitě víte, že jsme poradna, která poskytuje pomoc lidem v nouzi, v souvislosti s tematikou užívání návykových látek, ne nadarmo se jmenujeme Drogová poradna. Dotaz který jste poslala, už do naší oblasti nespadá, nicméně kontakty na krizovou pomoc a krizové linky, jsme Vám posílali.
Lepší ale určitě bude, když se zvednete od počítače, zajdete do služeb, které jsme Vám navrhovali a proberete vše s odborníky osobně.
Ve Vaší moci je zavolat dědečkovi, třeba i proti jeho vůli, záchranku. Nic tím nezkazíte, naopak, možná mu prodloužíte život.
Přeji Vám i dědečkovi, vše dobré,
Amrit Sen.