kouření maliového listí
Leef111
Dobrý den,
Omezil jsem marihunu z důvodu abych neměl THC v krvi a našel jsem na netu že se dá kouřit malinové listí a že má sedativní a relaxační účinky ve větších dávkách. Začal jsem kouřit 3 jointy týdně a jsem s tím spokojený ale chci se zeptat jestli mi to nemůže něak škodit krom usazování dehtu v plicích to je mi jasné. Na netu jsem toho moc nenašel proto se ptám tady :) Díky za odpoveď Honza 16.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Odpusťte, ale o kouření malinových listů nemáme povědomí, ani o jejich toxicitě. Předpokládám, že kdyby kouř z listů maliníku "házel", nebyl byste první, kdo se na to ptá, nicméně placebo efekt může být mocný čaroděj.
Jestli jste měl někdy v minulosti v souvislosti s užitím THC psychické problémy, nebo dokonce i bez užití, nelze tzv. "bad trip", ani nyní, nebo do budoucna, vyloučit.
Každopádně, z marihuany na maliník, jste přešel z velmi objektivních důvodů, takže jestli Vám to takto vyhovuje a jste spokojený, byl to krok užitečným směrem.
Dopručuji Vám příště, uvařit si z maliníku raději čaj, než ho kouřit. Bude to pro Vás po všech stránkách výhodnější, zdravější, a navíc i chutné.
Pokud jste psychicky zdravý a cítíte se ve formě, myslím, že můžete být v klidu.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.