Dá se s tím neco dělat?
Queena
DObrý večer, je mi 19 let, měla jsem problemý s pervitinem, už skoro rok jsem čistá, jsem za to moc ráda, všechno se změnilo k lepšímu, menší stres, žádný lhaní, více zájmu, větší chut do života! i když občas padne nějaká depka, ale to je nromalni, sto krat lepší jak na drogách!!Ale je možné že mám následky? Stává se mi, že občas něco, slyším, vidimale jen že něco padá a tak, žádné halucinace¨), strašně moc se lekám, že si toho všímají lidi okolo,mám tiky...vyprchá to časem? stydím se za to a příjdu si, jak nakej povl...i když jem čistá od dubna, tak si ráda s někým povidám o drogách( i když je nesnaším a fakt na to nemam chut).a ještě spolužáci, mají skrz drogy na mě kecy, ale s tím už asi nic neudělám že? přesvědčovat je nemá cenu.. snad jsem to napsala chápavě...děkuji..a chci všem vzakat, vykašlete se na to!!!Dá se to zvládnout, hlavně rodina nejvíc pomáhá!!!NIkdy neni pozdě

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
předně gratuluji, že jste se dokázala drog zbavit a být bez nich spokojená. Následky, které popisujete, nejsou nijak výjimečné, chce to všechno dost času. Ale určitě můžete celé situaci pomoct, kdybyste si našla nějakého terapeuta na tzv. doléčování. Mohla byste s ním probrat všechny potíže, které s drogami souvisí a které Vám zůstaly, nebyla byste na to sama, nemusela byste tím lekat rodinu. Také byste se pak třeba neměla potřebu bavit tolik o drogách s jinými lidmi.
Pokud byste nevěděla, kam se v okolí obrátit, napište nejbližší město, zkusím nějaký kontakt najít.
Přeji hodně štěstí a sil do budoucna!