Drogi
Ivka
Ivka sem zbrna uz sem to resila domlvyla sem leceni Jemnicich tam sem ho odvezla take uz toho bylo moc dal se zepatnou prtou nechodil na ucnak dala sem ho do vychovnaku do višnove aby se spamatoval zala sem ho domu pred osumnastinama krizovy centrum sme nastevovaly nic nepomohlo kuratorku taky sme meli jauz sem zoufala moc prosi pordte mi dokonce se predavkoval zmrzlima hobckama

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivko, opět dobrý den.
Asi nedopatřením jste zadala další dotaz 2x - první dotaz kód 254285 jsem teď zodpověděla, pro jistotu přikládám kopii odpovědi i sem.
S pozdravem, MK
Kopie:
Bohužel, naše organizace nemá svá ambulantní zařízení v Brně (pouze v Praze), ale můžete se obrátit na kolegy z organizace Podané ruce (níže kontakt) a v osobním kontaktu probrat vše co potřebujete.
Odborné sociální poradenství
Hapalova 22
Brno
Tel.: +420 549 211 278 , 773 789 708
Email: prevence@podaneruce.cz
Kontaktní hodiny : Po-Pá 9.00 - 16.00 (vždy po telefonické domluvě)
Vedoucí zařízení: Mgr. Jan Veselý, PhD.
Poradenství poskytují:
Mgr. Jan Veselý, PhD. (dramaterapeut, sociální pracovník)
Mgr. Alžběta Podškubková (speciální pedagog, lektorka)
Margareta Hvižďová (pracovnice v sociálních službách)
Ing. Radovan Voříšek (terapeut, sociální pracovník)
Více informací zde:
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/primarni-prevence/socialni-poradenstvi-brno/
Přeji, dostatek sil.
S pozdravem, MK