Drogy.
123nekdodivnej
Jednou mně omylem sjeli asi 300 mililitry MDMA, a pak jsem byla zfetovaná ale dokázala jsem to do půl hodinky svými myšlenkami potlačit tak, že jsem pak byla jak kdybych si nic nevzala. Jde to nějak? když máte silnou vůli a silnou psychiku tak tolik množství i když jste to měli poprvé se dá zabránit tomu aby se to v tom těle rozjelo?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
No, tak jednoduché to zase s drogami není.
Pokud máte pocit, že na Vás MDMA neúčinkuje, může znamenat více možností, ale berte to prosím jako hypotézy, může to být třeba ještě úplně jinak...
Buďto na Vás opravdu neúčinkuje, tak jak je obvyklé a běžné. Přece jenom každý lidský organismus včetně psychiky je jedinečný, můžete být prostě jedinec, který to má takto.
Jestli jsem to správně pochopila, neužila jste ze své vůle, možná jste si to tak moc nechtěla připustit, že jste tomu sama uvěřila (?).
Nebo jste možná působila (stejně tak prožívala sama sebe, potažmo účinky drogy) dost jinak, než v tu danou chvíli opravdu bylo. To bývá celkem běžné. Většina osob je se zpětnou platností velice překvapených, jak například vypadali na fotkách, videozáznamech, z toho co dělali atd. pod účinkem drogy. Stejně tak jak vypadali a jak se chovali další spoluuživatelé, se kterými v době intoxikace byli a přišli jim v danou chvíli zcela normální. Vnímání osob pod účinkem drogy je přece jenom hodně zkreslené. Ale to se Vás nechci nijak dotknout, vycházím z praxe.
Anebo jste třeba vůbec neužila MDMA. Možná byste se divila, co vše se pod názvem této drogy dá obstarat. Díky příměsím, které prodejci velmi často přidávají všeobecně k distribuovaným drogám, aby jejich objem získal ještě na větším objemu a tím se navýšil jejich samotný zisk. Bohužel uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve výsledku je účinné látky v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než konkrétní droga samotná.
Doporučuji řádně zvážit, zda v dalších experimentech pokračovat. I když uvádíte, že to bylo ,,omylem". Skutečnost, že jste při první konzumaci nezaznamenala to, co byste asi očekávala, neznamená, že Vám droga nemůže nijak ublížit, naopak. Už s ohledem na to, že mnohdy opravdu není vůbec zřejmé, co vlastně kupující kupuje, potažmo následně užije. Stejně tak bych doporučila zvážit s kým se jdete bavit. Pokud Vám někdo podal drogu bez Vašeho vědomí, je mnohem nebezpečnější, než kdybyste se rozhodla pro konzumaci sama (ale i tak je to nebezpečné)...
V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem, MK