Krevní obraz a drogy
Utekkla
Chci se zeptat, dneska mi brali krev na krevní obraz a sama doktorka se mě ptala, jestli nemá na výsledkách z laborky čekat nějaké drogy. Asi dva dny zpátky jsem měla perník a včera jako většinou, jsem měla trávu. Bude to na krevním obrazu vidět?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Při běžných lékařských vyšetřeních a kontrolách se přítomnost drog nezjišťuje, pokud k tomu není nějaký důvod. Co udělala Vaše ošetřující lékařka Vám, ale nemohu zaručit.
Níže vypisuji přibližné detekce, které se mohou lišit dle individuality organismu, kvality konkrétních drog a frekvence užití.
THC
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
PERVITIN
Detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
Detekce krev = 1 až 3 dny
Detekce sliny = totožná jako u krve
Pokud budete potřebovat, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK