mel
jaja
d den dekuji za kontakt moc a moc p.Mel se ozvu jaj budu moci.
opet se objevil syn 3 krat po sobe jsem mu dala tasku jidla pri ktere mi jeste opet sproste nadaval,nasledujici den opet chtel jidlo ja stala na balkone a prvne v zivote jsem odmitla protoze mi opet bude sproste nadavat ,sel a zdemoloval mi auto skoda pres 20 tis,resim to s policii dnesnim dnem si u me zavrel dvere ,prekrocil veskere hranice ,uctu,vse vuci me vuci mame,zacinam ho nenavidet nikdy nikdy bych tohle necekala,navic nove info ze pry si picha pry o tom vedeli vsichni ,byla jsem slepa hlucha,az ted ruzne stripky mozaiky mi zapadaji do sebe,
nemam syna,nechci ho nikdy videt,
timto u me skoncil.p .Mel se ozvu

Odpověděl: Markéta Kordová
Jájo, zdravím Vás.
Je mi moc líto, jak se situace syna neblaze vyvíjí. Každopádně Vy jste udělala asi vše, co jste udělat jako matka mohla. To, že mu přestanete pomáhat, pokud bude takto pokračovat a dáte si jasnou hranici, co uděláte a co už ne, je v pořádku. Vy si to nemusíte vyčítat. Snažila jste se, udělala jste maximum. Tak jako uváděl v předešlých odpovědích kolega Amrit Sen - je čas na Vás, začít žít svůj život, dělat si radosti, dát se do pořádku. Musíte být zcela zákonitě vyčerpaná, je třeba také myslet sama na sebe.
Držím Vám palce!
Mějte se hezky, MK