Drogi
Ivka
Dobri den co mam delat syn snupe drogi jemu 18 sem uz zofala a huli nasla sem uneho pokoji drogi ti sem vyhodila ten byl nastvanej ze sem mutam hledala dostal o nas mobyl ten prodal nevim co mam delat mam mali dite moc se bojim co bude Ale Nastoupil do prace a choditam Dneska sem se nastvala vyhodla sem ho prosim poradte mi

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivko, dobrý den.
Jsou to vždy velmi náročné situace, také velmi individuální. Přes internet toho moc nevyřešíme, je třeba vědět více informací o situaci celkově. Bylo by rozumné to řešit osobně, osobním poradenstvím.
Netuším, kde žijete. Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se spojit s naší Poradnou pro rodiče a vše potřebné nezávazně a bezplatně zkonzultovat, poradit se o vhodném postupu, naplánovat další kroky, ale také si doplnit informace a načerpat sílu.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Zdali jste odjinud, tak napište a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás nasměrovat jinam.
Mějte se zatím hezky, MK