Pervitin
Iltango
Dobry den. Staram sa o mamu a tetu nikdy predtym som si nedala navykove latky. Bolo to na mna vsetkeho moc a tak som sa dostala do kruhu ludi ktory vikendovo beru. Toto robim uz dva roky vzdy cez vikend ale potom mam hrozne vycitky svedomia. Som si vedoma zavislosti. Potrebujem pomoc poradte mi.dakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Ne všechno se dá bohužel jednorázově vyřešit přes internet, bylo by rozumné, abyste si někam došla. Nejenom, že byste mohla probrat vše, co potřebujete kolem Vašeho užívání, ale můžete se i informovat o případných možnostech, které byste mohla využívat (například nějakou formu ambulantní pomoci). Také získáte podporu, starat se o blízké není zrovna jednoduché, jistě je na Vás kladena obrovská zátěž.
Píšete slovensky, nevím, kde žijete, zda na Slovensku nebo v ČR (?).
Také netuším, zda víte kam si případně zajít, pro jistotu přikládám odkazy s databázemi odborných pracovišť tam i tam:
Slovensko
http://www.infodrogy.sk (rubrika Pomoc a podpora - po té podrubrika Adresář organizací)
http://www.infodrogy.sk/
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
Čechy
http://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/ (rubrika Mapa pomoci)
http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
http://www.sananim.cz/
Přeji, dostatek sil ke všemu co budete potřebovat, tak se držte!
S pozdravem, MK