Nevědomost
Diego
Dobrý den,měl bych dotaz ohledně pervitinu...Nikdo mi ještě nedokázal odpovědět,proto jsem občasný uživatel a hledám odpověd...Dá se na pervitinu vymyslet něco,co ještě nikdo nikdy nevymyslel ???

Odpověděl: Markéta Kordová
Diego, zdravím Vás.
Obávám se, že s touto myšlenkou (anebo velmi podobnou), koketuje asi každý uživatel pervitinu.
Pokud je toto důvod Vašich konzumací, možná bych to být Vámi přehodnotila, s největší pravděpodobností na nic nového a světoborného asi nepřijdete. Nechci se Vás nijak dotknout, ale vycházím z praxe. Metamfetamin sice urychluje tok myšlenek, často na úkor kvality a to především při opakovaném užití.
Můj názor je ten, že pokud má člověk ,,dáno do vínku" vymyslet něco světoborného, co ještě nikdy nikdo nevymyslel, je mu to prostě dáno a nepotřebuje k tomu užívat.
Je zbytečné si komplikovat život drogami, které v samotném výsledku jsou spíš zkázou nežli přínosem.
Možná jste chtěl slyšet/číst něco jiného...
Buďte opatrný, s pervitinem opravdu není legrace.
Mějte se fajn, MK