rada
Mirek
Dobrý den ,chci se zeptat chci se ucházet o práci jako policista ,a dám si asi 2 krát do měsíce jointa a nevím po jaký době se mi tato látka vyplaví z těla. děkuji za odpověd,Mirek

Odpověděl: Amrit Sen
Mirku, zdravím Vás, díky za důvěru.
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze přítomnost THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte opatrný.
Amrit Sen.