problémy
máca
Dobrý den, syn měl nastoupit do komunity do Mukařova. Je plnoletý, chtěl se léčit dobrovolně (šňupe pervitin), ale připadá mi, že mu život hází jen klacky pod nohy. Podmínkou přijetí do komunity byla evidence na úřadu práce. Tam byl evidován od listopadu 2016, posílali ho stále na pohovory do zaměstnání a tak jim teď při poslední návštěvě řekl, že bude nastupovat na léčbu do Mukařova.Paní s ním sepsala nějaké papíry, aby ho už na další místa neposílali a teď mu přišlo rozhodnutí o vyřazení z úřadu práce. Já mu pobyt v komunitě hradit nemůžu, on sám žádné peníze nemá. Je z toho úplně zdeptaný. Začíná na všechno rezignovat. Mám z toho obavy, nevím jak mu dál pomoci....

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Spojila jsem se s kolegy z organizace White Light a mám tyto informace. Klient nemusí být evidován na ÚP, aby měl po nástupu do TK nárok na Hmotnou nouzi (příspěvek na živobytí 3,410,-) a doplatku na bydlení  (podle výše doplatku na ubytování v TK). Takže do komunity White Light po dohodě termínu s pracovníky TK a po absolvování detoxu může syn nastoupit.
Doporučuji zavolat přímo do TK - tel: 602145461 a domluvit se na dalším postupu.
Přeji, ať se vše podaří zdárně vyřídit.
S pozdravem, MK