pervitin u priatela
misa
Dobry den.
Moj priatel užival pervitin, ked sme sa spoznali bol akurat po lieceni...
Uz dva roky je cisty.
No posledne mesiace sa chova nejak inac.
Nespi, jest ho skoro nevidim, a zrazu mu volaju kamarati o ktorych som v zivote nepocula.
Pravidelne ho jeho matka testuje a je cisty.
No ja mu neverim.
Moja otazka je ci sa daju tie testy nejako oklamat, dokonca bol aj na krv, kvôli probačnej a tiez ich mal negativne...
Ja vám dakujem za odpoved...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
testy jsou hodně problematická záležitost. Ty z moči se dají oklamat, pokud někdo nejde přímo s dotyčným na toaletu a nekontroluje, že opravdu do nádoby namočil. Není žádný problém dát cizí, čistou moč. Testy z krve se oklamají hůře, na druhou stranu se v nich drogy zase drží kratší dobu. Obecně Vám negativní testy pouze říkají, že v posledních několika dnech dotyčný drogu neužil.
i když testy nic neprokáží, neznamená to, že se musíte tvářit, že se nic neděje. Je dobré vycházet z viditelného - tedy změna chování - a chtít pro to nějaké vysvětlení.