Podekovani
kacka
Dobry den, rada bych vam podekovala za vasi odezvu, ktera se konala pred sesti lety pod dotazem cislo 436721. Pisu az nyni, protoze jsem chtela at ma moje \"nezavislost\" uz urcitou vahu. A ted pisi predevsim proto, abych odradila lidi, kteri treba jako ja si ctou jiz zodpovezene otazky druhych. Muj pribeh dopadl vicemene dobre. Misto pervitinu jsem si vybrala hezky zivot. Odstehovala jsem se od \" pratel\" z drogovych kruhu. Zacala chodit do prace po case jsem porodila nadherneho syna a je to vetsi euforie nez nejake drogy. Ale to podstatne je, ze kdyz se ohlednu zpet tak muzu jen konstatovat, ze pervitin mi nic nedal, ale mnohe vzal. I pres 6 letou abstinenci a pevne doufam, ze celozivozni se potykam s psychickymi problemy a to jest panicka porucha a verte mi nebo ne, je to dusledek uzivani drog. Vim, ze pro mlade lidi je tezke najit smysl zivota a pochopit priority do budoucna, ale kdyby jen jednoho cloveka mohla odstrasit timhle textem budu stastna. Takze k veci, panicke ataky ( jsou to stavy ktere nejdou k nicemu prirovnat snad jen k predavkovani pervitinem, mate pocit, ze vam srdce pukne tim nejvyssim tepem co muze byt, jste v kreci nemuzete dychat, chodit ani myslet, tedy muzete jen na to ze umrete) kdyz se dostavite do nejblizsi nemocnice s tim ze zrovna mate jakoze infarkt nebo mrtvici udelaji vam vysetreni a poslou vas domu s tim ze jste zdrav a vy se vratite domu lehnete si a reknete udelali nekde chybu nepujdu radeji spat co kdyz uz se neprobudim a umru ve spanku. A pak uz se bojite kazdeho dne kdy to na vas prijde a v zase budete umirat a zase si vymyslite nejake nemoci. Proste vygumovana hlava a psychika v haji z uzivani pervitinu. Ale zenpsychika dokaze vyvolat fyzickou bolest je drsnost nejvetsiho kalibru. Takze shrnuti je ze ma dvouleta zavislost na pervitinu me dostala akorat tak na psychiatrii a k uzivani antidepresiv. Velka dan za desitky neprospanych noci a delani veci ktere nemely potencial. Takze lidi drzte se a vazte si toho co mate milujici rodinu, to je nejvetsi stesti na svete kazdy pochopi az uz tady nebude, taky zdravi ktere je nejdulezitejsi a predevsim zivota, ktery mame jen jeden, tak proc si ho nicit. Blahopreju vam k vyborne praci na tomhle serveru a verte, ze i dobrym slovem a nakopnutim k pravde dokazete zmenit zivot. Treba jako me.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
moc děkujeme, že jste se rozhodla podělit se s ostatními o svůj příběh. Samozřejmě nás těší, že jsme k němu mohli drobně přispět, ale hlavní práci jste stejně musela udělat jen a jen Vy a vyžadovalo to určitě spousstu odvahy a energie.
Doufám, že se Vám časem podaří zbavit se i nepříjemných pozůstatků ve formě panických atak. Myslím, že kromě medikace by k tomu mohla přispět halvně dlouhodobější psychoterapie. Uvažovala jste o ní?
Přeji ať se Vám daří dobře a drogy zůstanou už navždy jen minulostí.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)