Pervitin
Zalehes22
Dobrý den, jednou za čas si dám na party pervitin, nějak jsem nikdy se spánkem problém nemel a vždycky jsem nějak usl.
Včera naposledy v 6 hodin ráno jsem měl poslední \"čáru\" a od té doby nic. Snažím se co nejvíce pít a něco sníst. Už je to přes 24h od poslední \"čáry\" a stále mi nejde vůbec usnout. Už si nevím rady. Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Užil jste stimulant. Vaše tělo je nadmíru vybuzeno. To, že nemůžete usnout, není nic neobvyklého.
Píšete, že udržujete pitný režim, to je v pořádku. Vyhněte se alkoholickým nápojům, coca-cole a energy drinkům. Doplňte vitamíny a minerály, vyváženě se stravujte.
Je odpoledne. Zkuste se jít projít na vzduch, zkuste nějakou nenáročnou fyzickou aktivitu (výlet, procházka například se psem...). Zkrátka se trochu unavit, ale ne strhnout!
Kupte si bylinný čaj z meduňky, můžete ho po procházce začít popíjet, působí sedativně. A večer to zkuste znovu.
Mějte se hezky, MK