pomoc
z199
poprve v zivote sem zkusil pervitin bratr me premluvil kdzs sem byl opily.aplikoval sem to nosem pomoci trubicky.moje pritelkine koupila test na drogy v moci.potrebuju ho za kazdou cenu oklamat.jinak prijdu o rodini zhrouti se mi sporadany zivot.premluvil me brat v opilosti neevzal sem si umyslne prej to byla davka za 200kc 0,2gramu pervitinu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, jak oklamat test Vám asi neporadíme. Chápu, že Vás užití asi teď hodně mrzí a obáváte se následků, možná by nebylo od věci ,,kápnout božskou" a partnerce otevřeně říct a vysvětlit, jak se to doopravdy stalo.
Pokud jste jednorázově užil, měli by být testy za pár dní s největší pravděpodobností v pořádku. Níže kopíruji přibližné detekce z tělních tekutin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Pro příště doporučuji se podobným experimentům vyhnout, pozitivní test není zdaleka to nejhorší, co by se mohlo stát.
Tak se držte!
MK