pervitin
kubola
Dobrý den, prosím Vás, mohli byste nám poradit, jestli je v Plzni nějaká drogová poradna, kam bychom mohli zajít. Syn mé tety je závislý na pervitinu, nechce se léčit a jde to s ním stále více z kopce. Má teta už neví co dělat. Poradíte nám prosím, kam tedy v této situaci máme jít alespoň pro radu? Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nejrozumnější bude obrátit se na Kontaktní centrum pro uživatele drog, v Plzni jsou dvě. Mimo jiné poskytující služby uživatelům, poskytují i poradenské služby rodičům. Určitě poradenství využijte. Nezáleží na tom, zda se bratranec zrovna léčit chce nebo ne, teta se může poradit o všem, co potřebuje i bez něj (bezplatně, nezávazně, anonymně).
Dále můžete prostudovat základní obecné informace pro rodiče, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Pokud budete potřebovat se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK