Poděkování
Zoufala
Moc si vážím Vasi ochoty a moc dekuji. Snad se mi vse podaří se synem dotahnout do konce a urcite se obratim na tk nemcice. Tohle by bylo pro nej nejlepší. Vsem rodicum preji stesti a pevne nervy a Vam mnoho pracovnich uspechu a diky za laskavost.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Děkujeme, za Vaše díky, zpětná vazba nás vždy mile potěší.
TK Němčice - rozumná volba. Spojte se s kolegyní Mgr. Nezdarovou (tel: 607 082 095) ohledně pořadníku. Již jsem jí předběžně informovala. Až s ní budete komunikovat, odkažte se na Drogovou poradnu a na mne.
Vy sama se můžete obrátit v případě potřeby/podpory na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, zde kontakt a další info viz odkaz.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Tak držím palce, aby vše klaplo! Pokud budete potřebovat, klidně ještě napište.
S pozdravem, Markéta Kordová