suboxone a konec s nim
lucie
krasny den, mam na Vas prosbicku,jelikoz si nejsem jista,jak z toho. 3roky jsem brala heroin pote jsem presedlala na subutex a suboxone, ten jsem si aplikovala 10let,4x denne 1/4 tablety vetsinou 1/2.k memu dotazu-na zacatku prosince jsem mi najednou prestaly davat zily a ja ze dne na den s jehlou skoncovala a beru jen pod jazyk. Moje davka je ted 1/4 tablety denne a moc bych chtela s tim skoncit uplne.Rada bych,aby to bylo,co nejsetrnejsi cestou,tak snad mi nejak poradite,dekuji

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Prvně je nutné říci, že je skvělé, že jste přestala užívat jehlou a přešla na aplikaci pod jazyk. To je úžasné a můžete na sebe být právem hrdá!
Víte, je vidět, že děláte pokroky, ale osobně bych Vám poradil, tedy pokud již takových služeb nevyužíváte, abyste se pokusila nastavit spolupráci s nějakým zdravotnickým zařízením, které poskytuje substituční léčbu. Zde by Vám pomohli s legální substitucí i s ostupným vysazováním a pak by Vám pomohli i s nalezením adekvátních následné služby. Samostatné pokusy o abstinenci bohužel velmi často končí nezdarem v podobě recidivy a mohou dále komplikovat profesionální léčbu.
Chápejte takto po internetové poradně lze jen obtížně diagnostikovat a radit s vysazováním, opravdu by byl lepší osobní kontakt s nějakým zdravotnickým pracovištěm.
Bohužel nepíšete odkud jste, ale pokud byste nám napsala své PSČ, rádi se Vám pokusíme nalézt vhodnou službu.
Budu Vám držet palce, aby Vám vše vycházelo co nejlépe! Pokud byste chtěla, neváhejte napsat znovu.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec