Sport a piko
Dan
Dobry den ,chcu se zeptat jak moc vadi ze jdu na tenis , odehraju trening docela naplno lepe receno hodne naplno mam stoho dobry pocit proste beham,pak jsem unaveny, a dam si caru pervitinu? ..ale az vecer takze mezi treninkem a vecerem jsem se trosku uz zregeneroval lepe receno jsem na treninky zvykli ..je to jedno jestli si dam pred treninkem nebo po treninku??noa jeste otazka uzivam jednou za tyden ci za dva ,a jeste otazka :ktere telo lepe vnima drogu sportovec jako ja nebo lempl fetak..obcas si proste takhle odehraju s po treninku si dam.. muzu o tomhle od vas vedet co nejvi e moc mi pomuzete , uz se toho stejne zbavuji,ale zajima me to ! Dekuji mnohokrat daniel

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
moc nerozumím vaší motivaci k užívání pervitinu. Píšete, že jste sportovec  a pravidelně trénujete, což mi s konzumací pervitinu nejde moc dohromady... Sportovat pod vlivem stimulantu je naprostý nesmysl, zvyšujete si mimo jiné riziko úrazu a vaše soustředění jistě také nebude nejlepší, tedy pochybuji, že by si toho trenér nevšiml. Dávat si pervitin večer, po výkonu, kdy by mělo tělo odpočívat a regenerovat, mi taky nedává smysl.
K vašemu dotazu, zda je rozdíl, když bere drogu sportovec, nebo "lempl feťák" bych napsala pouze to, když už chcete takto nálepkovat, že "feťák" je pejorativní označení pro každého, kdo zneužívá návykové látky. Bez ohledu na to, zda je vedle toho sportovec, matematik nebo malíř pokojů.
Reakce na užívání jakékoliv drogy jsou velmi individuální, záleží na mnoha faktorech včetně individuálního metabolismu a v případě stimulantů i na dispozicích k rozvoji duševního onemocnění (dopředu většinou nepoznáte, že vaše psychika je křehčí). Riskujete tak nepříjemné úzkostné a depresivní stavy až propuknutí psychotického onemocnění.
Mějte se fajn a dávejte na sebe pozor
Vilma Táborská