marihuana a schopnost navázat vztah
Misa
Dobrý den,
nedávno mi kamarád řekl, že ke mně cítí něco, co ještě nikdy k nikomu nepociťoval. Podotýkám, že je to oboustranné. Od začátku vím, že má problémy s kouřením marihuany a je se vší pravděpodobností závislý (známe se přes dva roky). Po jeho přiznání jsme se spolu několikrát viděli (již uplynulo 6 měsíců), ale zdá se, že to nikam nevede. Jeho city ke mě stále trvají, ale začínám mít pocit, že není schopen někoho milovat se vším všudy a navázat \"vážný\" vztah. Mám ho moc ráda a nevím, co s tím, jak se k tomu postavit. Je to možné, co se s tím dá dělat? Díky za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je možné, že kamarád opravdu není schopen navázat bližší a vážnější vztah. Dokonce to může i souviset s jeho užíváním marihuany. Ale také nemusí. Je mnoho osob, které nic neužívají a přesto je blízké vztahy vlastně děsí a necítí se v nich dobře, i když po nich touží.
V každém případě, pokud byste spolu začali chodit a on by byl opravdu závislý na marihuaně, pak je třeba počítat s tím, že tato droga s vámi bude ve vztahu žít. Pokud se jí nevzdá, bude to určitá komplikace. Proto byste měla dobře rozmyslet, jestli o takový vztah opravdu stojíte.