Robitussin a cipralex
Tereza1975
Dobry den, bohužel jsem zjistila, že můj syn (16) s kamarády zneužívají léky, našla jsem pod postelí prázdné lahve sirupu robitussin antitussikum a obaly od prášků cipralex. Jak jsem se dočetla na internetu tak robitussin při předávkování působí disociačně. Prosím vás horzí nějaké riziko závislostni nebo při kombinaci těch antidepresiv s dxm ? Jak postupovat dále, syn řekl že to parkrat zkoušel rekreačně. Ale nevěřím mu moc. Co z toho má

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz zůstal nedokončený, možná tedy neodpovím na vše, co Vás zajímalo. O závislost v takovém případě zřejmě nejde. Rozhodně ale není dobré podceňovat podobné experimenty. Je dobře, že je možné se synem o jeho experimentech bavit, zkuste si s ním popovídat o tom, co mu dávají, proč je potřebuje. Mluvte s ním co nejotevřeněji, ale také jasně v tom smyslu, že s takovými věcmi nesouhlasíte, protože se o něj bojíte.
Nepíšete nic o tom, jak jinak funguje, jestli má nějaké potíže.Těžko tedy říct, jak moc je situace vážná. Pokud by se situace opakovala, bylo by možná dobré navštívit některé z center, které pomáhají rodinám, kde se vyskytují návykové látky.