Léky po uziti pervitinu
Franta
Dobrý den chtěl by jsem se zeptat zda je možno vzít prášek na spaní jako je třeba Diazepam po uziti perniku (dojezdy)či jiné léky např ibalgin?

Odpověděl: Markéta Kordová
Franto, dobrý den.
To bych nedoporučovala. Za prvé nikdy není vhodné kombinování drog, stejně tak léků s nimi s ohledem na kontraindikace, které mohou nastat. Dále, jakmile si zvyknete, že si na lepší přežití ,,dojezdů" pomůžete k rychlejšímu spánku nebo ke zklidnění léky typu Diazepam (ze skupiny benzodiazepinů tlumící centrální nervovou soustavu), riskujete vznik další závislosti. Na léky z této skupiny je opravdu velmi nepříjemná závislost provázející plno dalších nepříjemných nejen psychických, ale i somatických potíží.
Pokud se pervitinu nechcete vzdát, doporučuji nechat účinky zcela odeznít, doplnit vitaminy, minerály, udržovat pitný režim (ne alko, ne colu, ne energy drinky), vyváženě se najíst, nechat organismus, aby se zase dostal do své rovnováhy a dostatečně si odpočinul přirozenou cestou. Můžete zkusit pít bylinné čaje, meduňka působí sedativně. Dalším automedikacím bych se raději vyhnula obloukem.
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem, MK