Psychycká závislost na pervitinu.
xxxxxxx
Je mi 34 let a beru tak už rok a pul a nepamatuji si měsíc,kdybych si nedal a to mě znepokojuje a vím moc dobře, že je něco špatně a chci stím něco dělat,ale zároven nechci přijít o práci a své bydlení,jelikož vím,když pujdu na odvykačku,tak se toho budu muset všeho vzdát a to bude pro mě těžký,práci mám docela slušně placenou,ale když pak přestanu plakat a přestanu myslet na moji bývalou lásku a budu pak klidnější a vyrovnanej sám se sebou,tak to klidně podstoupím děkuji xxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Tento dotaz navazuje na Váš předchozí dotaz kód 723806. Jak jsem uváděla v předešlé odpovědi, doporučuji obrátit se na kolegy z organizace LAXUS a v osobním kontaktu více a podrobněji se o všem co potřebujete, poradit. Také se informovat o možnostech, které byste mohl využít. Například nějakou formu ambulantní péče, pokud prozatím nemáte v úmyslu nastoupit léčení jako takové (pobytové).
Pro jistotu přidávám kontakty i sem:
Ambulantní centrum
Jana Palacha 1552
Pardubice (mapa)
Telefon: 734 316 540
E-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz
Provozní doba:
Po - Čt, 9:00-16:00, Pá 9:00-14:00
http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
K-centrum
Češkova 2701
Pardubice (mapa)
Telefon: 734 316 539
E-mail: kacko.pardubice@laxus.cz
Provozní doba:
Pondělí - Pátek, 9:00 - 18:00
http://www.laxus.cz/centra/k-centrum-pardubice/
Pokud žijete úplně někde jinde, tak napište prosím znovu a upřesněte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím fajn, MK