závislost na pervitinu
xxxxxxx
Dobrý den,děkuji za odpověd,jmenuji se xxxxxxx  a pocházím z Pardubic,Jsem psychycky závislej na pervitinu a potřebuji se toho zabavit,pokouším se o to už od prosince,ale nemám šanci,je to strašne silný a já proti tomu prohrávám a do toho mě opustila moje životní láska,na dojezdech pořád pláču a nedokážu jít od toho dál,mám to s ní nějak spojený,bydlím sám v garzonce už 5 měsícu,předtím jsem bydlel s makou,ale ta uznala za vhodný,že je na čase,abych se začal starat sám o sebe,tak navíc jsem do toho všeho poznal samotu,která mi nedělá dobře,jediný co mě zachranuje je moje práce,díky ní funguju a dávámi lepší pocit,jsem kuchař a pizzař a mužu o sobě řict,že když chci,tak jsem docela hodně šikovnej,ale pak zas příde chut na drogu a já se tomu neubráním a je to zas vše špatně neboli v prdeli, a já se utápím v tom co jsem vám psal.Vzalo mi to vše co jsem miloval a to je moje byvalá holka a mnoho dalšího.Nesnáším perník,ale i přes to si ho zas pak dám a to je špatně,myslím si, že by člověk měl začít sám u sebe a měl by začít sebe mit rád,jakmile člověk nemá rád sám sebe,tak se pak možná dějou tyhle věci,Děkuji Pešek

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vaše jméno a příjmení v kolonce Přezdívka/jméno, stejně tak v obsahu textu, jsem záměrně umazala - naše poradna zachovává anonymitu všem pisatelům.
Píšete, že pocházíte z Pardubic. Netuším, zda se tam i nadále vyskytujete nebo zda již žijete někde jinde. Pokud tam stále jste, můžete se obrátit na kolegy z organizace LAXUS a vše co potřebujete podrobněji probrat v osobním kontaktu. Věřím, že terapeutická podpora by Vám hodně pomohla.
Ambulantní centrum
Jana Palacha 1552
Pardubice (mapa)
Telefon: 734 316 540
E-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz
Provozní doba:
Po - Čt, 9:00-16:00, Pá 9:00-14:00
http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
K-centrum
Češkova 2701
Pardubice (mapa)
Telefon: 734 316 539
E-mail: kacko.pardubice@laxus.cz
Provozní doba:
Pondělí - Pátek, 9:00 - 18:00
http://www.laxus.cz/centra/k-centrum-pardubice/
Pokud žijete úplně někde jinde, tak napište prosím znovu a upřesněte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím fajn, MK