Dcera na amfetaminu
Simona
Dobry den, uz nevim kudy kam tak ve strucnosti. Loni ma dcera mi vykradla byt s fetakem pritelem. Jelikoz jsem si nevedela rady zavolala jsem policii a dceru vyhodila s tim, ze jde k otci. Prosila jsem ho at ji dame na leceni, ale on nechtel, pry to bude dobre. Od te doby jsem s dcerou nebyla v kontaktu, ale neustale jsem jeji zivot mapovala pres kohokoli kdo ji zna. O vanocich jsme se sesly, nebudu vam popisovat stesti jake jsem citila. Jeli jsme do kina udelaly hezky den. Pak mne poprosila zda se muze vratit. Ano, vzala jsem ji a jen par dni byka schopna dodrzovat pravidla a opet utekla ke svemu fetackemu priteli. Ziji u jeho rodicu a ty na to jen koukaji.. stale ji je 17 az 10.3. Bude plnoleta.. co mam uz dela.. nikdo mi nechce pomoci.. mam to pry nechat byt, ale to preci nejde je to ma dcera.. jeji otec opet prohlasil, ze na leceni ji dat nechce...

Odpověděl: Markéta Kordová
Simono, zdravím Vás.
Chápu, že Vás situace velmi trápí. Doporučuji využít a to co nejdříve poradenských služeb v osobním kontaktu, kde je více prostoru k podrobnějšímu probrání celé situace více a do hloubky. Po té naplánovat další vhodné kroky. Jsou to vždy velmi individuální situace a universální recept aplikovatelný na všechny bohužel neexistuje.
Neuvádíte, odkud jste. Pokud je Vám Praha dostupná, doporučuji obrátit se na naše specializované zařízení přímo pro rodiče závislých osob. Poskytujeme zcela bezplatné a nezávazné služby.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se budete po prostudování informací potřebovat na cokoliv zeptat, neváhejte napsat znovu. Stejně tak pokud jste odjinud, pokusíme se Vás nasměrovat na zařízení v místě Vašeho bydliště, v tom případě prosím o uvedení větších měst, která jsou Vám dobře dostupná.
Přeji dostatek sil, mějte se hezky.
S pozdravem, MK