Tik nz droze dychani v3d
Dan
Proste vedomne dycham nahoru dolu .a kdyz delam nadech tak postupne pomalu du do maxima a pak vydech postupne do minima takhle si v podstate vedomne dycham na pervitinu a chci se zeptat jestli tento tik vadi nebo nevadi na teto droze proste podlem se ma dychat normalne nemyslet na to ale ja dycham ruzne pravidelne nepravidelne takze vedomne proste dycham chapete aji to na chvilku podrzim nekdy sle malo a pustim takze tak a muj dotaz je jestli to nevadi nebo vadi .dekuji mnohokrat za zodpovezeni odvas ,vy tomu asi vsemu rozumite.moc dekuji daniel N.

Odpověděl: Amrit Sen
Dane, zdravím Vás, díky za důvěru.
Co popisujete, je nejspíš "zásek", způsobený psychickou poruchou následkem užívání pervitinu. Na životě Vás podle všeho neohrožuje, stačilo by se od toho prostě odpoutat a přeladit pozornost někam jinam. To však na pervitinu není jednoduché.
Ptáte se, jestli popsaný projev vadí, nebo nevadí. Důležité je, že Vás znepokojuje, jinak byste nepsal. Jak to může dopadnout, si netroufám odhadovat.
Co byste ale měl vzít určitě na zřetel, je, že jde o jasný signál Vašeho organismu, těla i psychiky, že něco není v pořádku, respektive, že pro Vás pervitin není tím pravým ořechovým. Nevezmete li tuto zprávu vážně, a nedáte li si přinejmenším na co nejdelší dobu od pervitinu oraz, riskujete ještě daleko závažnější potíže. Nevylučuji, že potíže mohou mít i jinou příčinu, ryze zdravotní, která se při užití psychostimulantu nepříjemně zvýrazní.
Vědomému dýchání byste se měl v souvislosti s pervitinem, raději vyhnout, nejste jogín, tibetský mnich, ani jezuita, provádějící exercie, nebo kontemplativní cvičení, respektive modlitbu. Ani k nim drogy nepatří.
Ať tak i tak, riskujete že se, například, při toxické psychóze, můžete, kromě jiného, zalknout.
Kapitolou samou o sobě, je skutečnost, že, jak zmiňujete v předchozím dotazu, provozujete sport a užíváte drogy, respektive pervitin. To je velmi devastující kombinace, naprosto protichůdná. Jak prakticky, tak ideově, nevadí Vám ten rozpor?
Pokud potíže, jak psychického, tak fyzického rázu budou přetrvávat i po delší době bez drog, v horizontu týdnů, vyhledejte lékaře a nechte se podrobně odborně vyšetřit. Jen ten Vám dokáže zodpovědně říci, co Vám opravdu je. Tedy pokud kápnete božskou, jinak bude určení přesné diagnózy značně komplikované. Nikdo Vám hlavu neutrhne, lékař je eticky i ze zákona vázán k striktní ochraně Vašich dat, všech zdravotních informací i dalších skutečnostech o Vás.
Kdybyste měl někdy chuť svoje užívání řešit, nebo měl problém dát si od drog pokoj, napište. Můžeme se společně podívat, jak na to.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.